راتا بيوتي
 

فاكتور ماندگاري عطر با اورجينال‌بودن آن ارتباط مستقيمي دارد و عطرهاي تقلبي، به دليل استفاده زياد از الكل در فرايند توليد، ماندگاري به مراتب كمتري دارند. 

معرفي بهترين ادكلن زنانه معروف در ايران

وقتي صحبت از خريد عطر مي‌شود، هركسي معياري براي خريد دارد؛ بعضي از افراد به سراغ عطرهايي مي‌روند كه ماندگاري و پخش بوي بيشتري داشته‌باشند. بعضي ديگر به دنبال برندي معتبر مي‌گردند. البته فاكتور ماندگاري عطر هم با اورجينال‌بودن آن ارتباط مستقيمي دارد. چگونه؟ در ادامه علاوه بر معرفي بهترين ادكلن زنانه معروف در ايران، به بررسي بيشتر اين موضوع مي‌پردازيم. 

عطرهاي تقلبي، به دليل استفاده زياد از الكل در فرايند توليد، ماندگاري به مراتب كمتري دارند. به همين خاطر است كه شناخت برند، مي‌تواند يكي از معيارهاي مهم در هنگام خريد ادكلن زنانه  باشد. همچنين طبع عطر مي‌تواند نقش مهمي در ميزان ماندگاري آن ايفا كند.ماندگاري و پخش بوي عطرهايي كه طبع تند يا گرم دارند، نسبت به عطرهايي با طبع سرد و خنك، بيشتر است. البته توجه داشته‌باشيد كه به طور كلي، بوي عطر روي پوست‌هاي چرب ماندگاري بيشتري دارد؛ به همين‌خاطر است كه افرادي با پوست خشك، معمولاً از كمرنگ‌شدن بوي عطر پس از مدتي، ناراضي هستند.

بهترين ادكلن‌هاي زنانه معروف

در اين مقاله قصد داريم تا بهترين ادكلن‌هاي زنانه معروف را به شما معرفي‌كنيم. طبع عطرها را از نظر سرد و گرم، خنك يا تند بودن بررسي كرده و ميزان ماندگاري آنها را با توجه به طبع و فصولي كه براي آن عطر مناسب است، بسنجيم. پس با ما همراه باشيد.
عطرهاي معروف چه رايحه‌هايي دارند؟عطر و ادكلن‌هاي معروف زنانه بيشتر رايحه چوب، ميوه، طبيعت، گل، مركبات و در كل رايحه‌هاي معطر دارند. مثلاً ادكلن زنانه آيريش لدر رايحه‌اي معطر و عطر زنانه كوكو شنل رايحه‌اي گُلي دارد. اما بيش‌از رايحه، طبع يك ادكلن است كه اهميت دارد. ادكلن‌هاي زنانه‌اي كه در ادامه مي‌بينيد، همگي از بهترين برندهاي بين‌المللي هستند و بر اساس طبع‌شان دسته‌بندي شده‌اند.
ادكلن‌هاي زنانه با طبع گرم و معتدلادكلن زنانه كوكو‌شنل‌مادمازل (coco channel mademoiselle) رايحه‌اي ملايم، شيرين و گل‌مانند دارد؛ همچنين طبعش معتدل است و در فصول خنك سال بيشتر مورد استقبال قرار مي‌گيرد. ماندگاري اين عطر متوسط اما پخش بوي بسيار عالي‌اي دارد. كوكو‌شنل براي اولين‌بار در سال 2001 به بازار عرضه‌شد و سازنده آن، ژاك پولژ از كشور فرانسه است.ادكلن ديگري كه طبع گرم و معتدلي دارد، جادور از برند ديور (Dior J’adore) است. اين عطر كه رايحه‌اي گرم و گُلي دارد، براي فصل‌هاي خنك مناسب بوده و ماندگاري بالايي هم دارد. عطار اين محصول فرانسوا دماشي و شركت توليد‌كننده آن در كشور فرانسه است.ادكلن زنانه معروف لا ويه است بِلهِ از برند لانكوم (Lancome La vie est belle) نيز رايحه‌اي شيرين دارد؛ طبعش گرم و بويش به گُل و ميوه شبيه است. اين عطر ماندگاري خوبي دارد و براي فصول سرد مناسب است. ساخت اين عطر را دومنيك روپيون، اوليويه پولژ و آن فليپو انجام داده و در سال 2012 به بازار عرضه كرده‌اند. اين برند نيز برندي فرانسوي است.گزينه خوب ديگر، عطر كريستال نوير از برند ورساچه ( Versace Crystal Noir) است كه رايحه‌اي گرم و تلخ دارد. اين ادكلن طبعش گرم است و بويي شبيه به گل‌هاي شرقي مي‌دهد. ماندگاري اين عطر بسيار بالاست و براي فصول سرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين برند در سال 2004 و در ايتاليا به بازار عرضه شد و سازنده آن شخصي به نام آنتوان لي است. 

عطر كريستال نوير از برند ورساچه

چند عطر زنانه با طبعي خنكديپتيك فيلوسيكوس (Diptyque Philosyغير مجاز مي باشد ) عطري خنك و شيرين است و بوي چوبي و معطر دارد. اين عطر در فصول گرم استفاده مي‌شود و ماندگاري بوي آن متوسط است. اين برند اولين بار در سال 2019 و در كشور فرانسه عرضه شد.عطر بايردو بال دِ آفريكا (Byredo Bal d’Arique) هم كه عطري با طبع خنك و رايحه‌اي شرقي به حساب مي‌آيد، مناسب فصل‌هاي گرم سال و با ماندگاري پايين است. بايردو برندي از كشور سوئد، اولين‌بار در سال 2009 عرضه شد و عطار اين محصول جرام اپينت است.

منبع: تبيان 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۳۷:۱۹ ] [ beautyexpert ] [ نظرات (0) ]

 

به گزارش صداي ايران، هميشه يك مرد قدرتمند به ظاهر خود نيز اهميت مي دهد. يكي از فاكتورهايي كه مي تواند اين ويژگي را در مرد قوت ببخشد، منتشر شدن بوي مناسب از او مي باشد.

خانم ها بسيار به نكات ظريف توجه مي كنند. بارها اتفاق افتاده كه با استفاده كردن از يك عطر مناسب، تمجيد بسيار لذت بخشي از سوي خانم ها دريافت كرده اند. اين تعريف ها باعث مي شود تا شما اعتماد به نفس بالاتري داشته باشيد.

يك جمله معروفي هم داريم كه مي گويد كه مردان با نگاه خود و زنان به وسيله رايحه اي كه حس مي كنند عاشق مي شوند. شما مي توانيد با استفاده از يك عطر جذاب، به قلب هر زني نفوذ كنيد و شخصيت خود را با انتخاب آن عطر بروز دهيد.

 

خيلي از عطرهاي توليدي در جهان به همين منظور مي باشد كه مردان بتوانند زنان را به سمت خود جذب كنند. به نوعي مي توان گفت باعث تحريك زنان به سمت خود مي شوند. البته نكته اساسي اين است كه عطر نمي تواند به عنوان جايگزيني براي عدم بهداشت شما باشد.

اگر شما نيز در هنگام تهيه و خريد ادكلن مردانه با نمونه هاي زيادي روبرو هستيد، موارد زير به شما كمك خواهند كرد تا بتوانيد بهترين و مناسب ترين عطر را براي همسر و يا پارتنر خود تهيه كنيد.


جذاب ترين عطرهاي مردانه براي خانم ها


1- - كريد اونتوس  (CREED AVENTUS)


كريد اونتوس، عطر مردانه اي كه مي تواند براي قرارهاي دو نفره بسيار مناسب باشد. اين عطر داراي تم خنك و تلخ مي باشد كه مناسب فصول گرم سال مي باشد. اگر يك تيپ رسمي زده ايد و مي خواهيد خودتان را قدرتمند نشان دهيد گزينه بسيار مناسبي است.

عطر كريد اونتوس داراي تركيبي از رايحه هاي گياهي مي باشد كه مي تواند باعث اغواگري هر زني شود. از خصوصيات ديگر اين عطر ماندگاري بسيار زياد آن مي باشد كه مي تواند شما را براي ملاقات طولاني نيز همراهي كند.

نت اوليه: انگور سياه، سيب، آناناس، ترنج
نت مياني: نعناع هندي، چوب درخت قان، رز، ياس
نت پاياني: وانيل، مشك، خزه درخت بلوط، عنبر
 
بهترين عطر مردانه از نظر خانم ها چه نوع عطري است؟


2- بلو د شنل   (BLEU DE CHANEL)


بلو شنل را مي توان يك همه چيز تمام دانست. شما با استفاده از اين عطر قطعاً مي توانيد خود را براي قرارهاي عاشقانه آماده كنيد. عطري بسيار جذاب كه علاوه بر مردان، عطر مورد علاقه بسياري از خانم هاي نيز مي باشد.

عطر بلو د شنل داراي تم خنك مي باشد كه براي فصول گرم سال مي تواند گزينه مناسبي براي مردان باشد. البته پتانسيل اين عطر بسيار بالا است طوري كه شما مي توانيد در فصول سرد سال نيز از آن استفاده كنيد.

قطعاً با استفاده از اين عطر اگر مردان زيادي در جمعي حضور داشته باشند نظر زنان به سمت شما جلب خواهد شد. از طرفي ديگر مي توان اين عطر را به نوعي تعريف كرد كه باعث جلب اعتماد نيز مي شود.

در آخر مي توانم بگويم اگر خانمي را مي خواهيد همراه خود كنيد. اين عطر با تغيير نت هايي كه مي دهد مي تواند هر زني را همسفر شما كند.

نت اوليه: نعناع، ليمو ترش، تخم گشنيز، گريپ فروت، رايحه آلدهيدي، ترنج، فلفل صورتي
نت مياني: جوز هندي، ياس، خربزه، زنجبيل
نت پاياني: چوب صندل، لابدانوم، بخور خوشبو، عنبر، سدر، نعناع هندي
 
بهترين عطر مردانه از نظر خانم ها چه نوع عطري است؟


3- ديور ساواج (SAUVAGE DIOR)


عطر ديور ساوج (ساواج/ساواژ) ادوتويلت مردانه Dior Sauvage EDT، عطري ملايم و تلخ با ماندگاري بسيار بالا است كه مي توانيد در تمامي فصول سال از آن استفاده كنيد. اين عطر در سال 2015 توسط برند ديور معرفي شد و تا به امروز از آن به عنوان عطري با رايحه هاي زيبا (بوي فلفل سيچوان، نارنج و عنبر) ياد مي شود و اين محصول را مي توان به نوعي به عنوان پرفروش ترين محصولات برند ديور دانست!

اين عطر به نسبت عطرهاي گفته شده در بالا جديدتر مي باشد. عطر ديور ساواج هم در بيان مردان و هم در بيان زنان طرفداران خاص خود را دارد. تم معتدل و تند اين عطر مي تواند عامل ارتباط صميمي باشد.

نت هاي اوليه اين عطر داراي يك تندي خاصي مي باشد. كه باعث مي شود حس شادابي به شما اطرافيان منتقل كند. به همين دليل است كه حتي خيلي از خانم ها اين عطر را براي استفاده شخصي خود نيز انتخاب مي كنند.

عطر ديور ساواج از دسته عطرهايي است كه بسياري از خانم ها علاقه مند به آن هستند و راي بالايي به آن مي دهند.

نت اوليه: ترنج، فلفل
نت مياني: شمعداني، اسطوخودوس، فلفل، لامي، خس خس، فلفل سيچوان، نعناع هندي
نت پاياني: سدر، لابدانيوم، آمبروكسان
 
بهترين عطر مردانه از نظر خانم ها چه نوع عطري است؟

سخن پاياني

در اين مقاله در مورد فوايد استفاده از عطر مردانه صحبت كرديم و به معرفي بهترين عطرهاي مردانه از نظر زنان پرداختيم. البته بايد اول از همه مردان در انتخاب عطر اول خود نسبت به آن علاقه مند باشند و متناسب با تيپ شخصيت آن ها باشد.

بهترين عطر از نظر زنان عطري است كه به مرد اعتماد به نفس و قدرت دو چنداني به ارمغان آورد. به همين دليل رايحه هاي عطر مردانه نزديك به هم و بيشتر تند مي باشند. البته اين نكته هم خاطر نشان كنيم كه براي اينكه عطر شما جلوه مناسبي داشته باشد بايد عطر را به نحوه مناسبي استفاده كنيد.

منبع: seday***


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۵:۴۴ ] [ beautyexpert ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 1124
چت باکس
امکانات وب