راتا بيوتي
 

فاكتور ماندگاري عطر با اورجينال‌بودن آن ارتباط مستقيمي دارد و عطرهاي تقلبي، به دليل استفاده زياد از الكل در فرايند توليد، ماندگاري به مراتب كمتري دارند. 

معرفي بهترين ادكلن زنانه معروف در ايران

وقتي صحبت از خريد عطر مي‌شود، هركسي معياري براي خريد دارد؛ بعضي از افراد به سراغ عطرهايي مي‌روند كه ماندگاري و پخش بوي بيشتري داشته‌باشند. بعضي ديگر به دنبال برندي معتبر مي‌گردند. البته فاكتور ماندگاري عطر هم با اورجينال‌بودن آن ارتباط مستقيمي دارد. چگونه؟ در ادامه علاوه بر معرفي بهترين ادكلن زنانه معروف در ايران، به بررسي بيشتر اين موضوع مي‌پردازيم. 

عطرهاي تقلبي، به دليل استفاده زياد از الكل در فرايند توليد، ماندگاري به مراتب كمتري دارند. به همين خاطر است كه شناخت برند، مي‌تواند يكي از معيارهاي مهم در هنگام خريد ادكلن زنانه  باشد. همچنين طبع عطر مي‌تواند نقش مهمي در ميزان ماندگاري آن ايفا كند.ماندگاري و پخش بوي عطرهايي كه طبع تند يا گرم دارند، نسبت به عطرهايي با طبع سرد و خنك، بيشتر است. البته توجه داشته‌باشيد كه به طور كلي، بوي عطر روي پوست‌هاي چرب ماندگاري بيشتري دارد؛ به همين‌خاطر است كه افرادي با پوست خشك، معمولاً از كمرنگ‌شدن بوي عطر پس از مدتي، ناراضي هستند.

بهترين ادكلن‌هاي زنانه معروف

در اين مقاله قصد داريم تا بهترين ادكلن‌هاي زنانه معروف را به شما معرفي‌كنيم. طبع عطرها را از نظر سرد و گرم، خنك يا تند بودن بررسي كرده و ميزان ماندگاري آنها را با توجه به طبع و فصولي كه براي آن عطر مناسب است، بسنجيم. پس با ما همراه باشيد.
عطرهاي معروف چه رايحه‌هايي دارند؟عطر و ادكلن‌هاي معروف زنانه بيشتر رايحه چوب، ميوه، طبيعت، گل، مركبات و در كل رايحه‌هاي معطر دارند. مثلاً ادكلن زنانه آيريش لدر رايحه‌اي معطر و عطر زنانه كوكو شنل رايحه‌اي گُلي دارد. اما بيش‌از رايحه، طبع يك ادكلن است كه اهميت دارد. ادكلن‌هاي زنانه‌اي كه در ادامه مي‌بينيد، همگي از بهترين برندهاي بين‌المللي هستند و بر اساس طبع‌شان دسته‌بندي شده‌اند.
ادكلن‌هاي زنانه با طبع گرم و معتدلادكلن زنانه كوكو‌شنل‌مادمازل (coco channel mademoiselle) رايحه‌اي ملايم، شيرين و گل‌مانند دارد؛ همچنين طبعش معتدل است و در فصول خنك سال بيشتر مورد استقبال قرار مي‌گيرد. ماندگاري اين عطر متوسط اما پخش بوي بسيار عالي‌اي دارد. كوكو‌شنل براي اولين‌بار در سال 2001 به بازار عرضه‌شد و سازنده آن، ژاك پولژ از كشور فرانسه است.ادكلن ديگري كه طبع گرم و معتدلي دارد، جادور از برند ديور (Dior J’adore) است. اين عطر كه رايحه‌اي گرم و گُلي دارد، براي فصل‌هاي خنك مناسب بوده و ماندگاري بالايي هم دارد. عطار اين محصول فرانسوا دماشي و شركت توليد‌كننده آن در كشور فرانسه است.ادكلن زنانه معروف لا ويه است بِلهِ از برند لانكوم (Lancome La vie est belle) نيز رايحه‌اي شيرين دارد؛ طبعش گرم و بويش به گُل و ميوه شبيه است. اين عطر ماندگاري خوبي دارد و براي فصول سرد مناسب است. ساخت اين عطر را دومنيك روپيون، اوليويه پولژ و آن فليپو انجام داده و در سال 2012 به بازار عرضه كرده‌اند. اين برند نيز برندي فرانسوي است.گزينه خوب ديگر، عطر كريستال نوير از برند ورساچه ( Versace Crystal Noir) است كه رايحه‌اي گرم و تلخ دارد. اين ادكلن طبعش گرم است و بويي شبيه به گل‌هاي شرقي مي‌دهد. ماندگاري اين عطر بسيار بالاست و براي فصول سرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين برند در سال 2004 و در ايتاليا به بازار عرضه شد و سازنده آن شخصي به نام آنتوان لي است. 

عطر كريستال نوير از برند ورساچه

چند عطر زنانه با طبعي خنكديپتيك فيلوسيكوس (Diptyque Philosyغير مجاز مي باشد ) عطري خنك و شيرين است و بوي چوبي و معطر دارد. اين عطر در فصول گرم استفاده مي‌شود و ماندگاري بوي آن متوسط است. اين برند اولين بار در سال 2019 و در كشور فرانسه عرضه شد.عطر بايردو بال دِ آفريكا (Byredo Bal d’Arique) هم كه عطري با طبع خنك و رايحه‌اي شرقي به حساب مي‌آيد، مناسب فصل‌هاي گرم سال و با ماندگاري پايين است. بايردو برندي از كشور سوئد، اولين‌بار در سال 2009 عرضه شد و عطار اين محصول جرام اپينت است.

منبع: تبيان 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۳۷:۱۹ ] [ beautyexpert ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 1112
چت باکس
امکانات وب